19 Aralık 2012 Çarşamba

Ben Ağlasam Da- Rocka


Kollarım yorulur taşımak zor gelir bu aşkı yine vazgeçmeden
birbirimizden bi dusun tasın
otur soyle karşıma
Kim demis yenilir tum aşklar zamanla
çürür geçer yenisi başlar
biter hep boyle gider ama için sızlar anılarla..

Her yanım ölüme daha yakın olunca sarıl ve hadi uyuyalım
unut kendini unut nefesini adım adım sevelim ikimizi
ve vuralım aşk denen şeyi bırak yarınım

Kim demis yenilir tum aşklar zamanla çürür geçer yenisi başlar
biter bu hep boyle gider ama için sızlar anılarla..
Vazgeçir hadi gonlunu bu benden haketmedi zaten her seferde
bahanelerle doldu taştı karmakarışık sebepler..

Her yanım ölüme daha yakın olunca sarıl ve hadi uyuyalım
unut kendini unut nefesini
adım adım sevelim ikimizi ve vuralım aşk denen şeyi bırak yarınım..

Her yanım ölüme daha yakın olunca sarıl ve hadi uyuyalım unut kendini unut nefesini
adım adım sevelim ikimizi ve vuralım aşk denen şeyi bırak yarınım..

birimiz gitsin ve birimiz kalsın bu oda cok dar birimiz cıksın
birini sevsin bu cocuk birine tutunsun sen cek vur beni unutup
birimiz gitsin ve birimiz kalsın bu oda cok dar birimiz cıksın
birini sevsin bu cocuk birine tutunsun sen cek vur beni ağlasam da

Her yanımda birşeyler var hiç utanma gel yanıma
ben aglasam da sen hiç durma sil gozyasımı aglasam da..
sen hic durma çek git ben aglasam da..

Her yanım olume daha yakın olunca sarıl ve hadi uyuyalım
unut kendini unut nefesini
adım adım sevelim ikimizi ve vuralım aşk denen şeyi bırak yarınım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder