27 Aralık 2012 Perşembe

Bindik Bir Alamete Gidiyoz Kıyamete - Cem Karaca


Bindik Bi Alamete Gedeyoz Giyamete (2x)
Amanieyynn..
Yol dedigin yol gibi
Ulasmali bir yere
Biz dön baba dönelim
Geliyoz ayni yere
Bu döngü kisir döngü
Basi varda sonu yok
Dönüyom dönemiyom
Sonunda bir cigis yok
Amanieyynn...
Bindik Bi Alamete Gedeyoz Giyamete (2x)
Amaneeinn..
Yerel ve genel seçim
Seçin bakalim seçin
Ki dön baba dönelim
Ayni yere gelelim
Çete çeteye çatmis
Çete çete içinde
Battik buruna kadar
Cafer getir peçete
Amanieyynn...
Bindik Bi Alamete Gedeyoz Giyamete (2x)
Nush ile uslanmam ben
Etmeli beni tekdir
Tekdirden anlamazsam
Artik hakkim kötektir
Eskiden adam gibi
Oturur meze yerdik
Simdi meze yer gibi
Oturup adam yiyoz gariiee
O zaman siz buna
Müstehaksiniz len!
Köy kahvesi sohbeti:
Gahve kösesinde üç bes tane basbakan oturuvemislee
Amanieyynn...
Vallahül azim biz cihana bedeliz
Va mi bize yan bakan hee?
Eee essah deyon be Hüseyin aga
Hakkaten sence ne oluvecek bu islee
Valla nolcek olecee bisey yok
Dönecez dönecez ayni yere geleceez
Yavv ben simdi deyom ki yaniii
Esas bu tütün tütün meselesi
Tütün tütünün baslik kaadi ne olcek
Bu yeni gelen hökümet acaba
Tütün masraflarini
Yüskek mi duta alçak mi?
Ne diyon sen hele Hüseyin çavus
Vallahül azim ben ne deyem ki
Ben bilirim bilirim onu sölerim
Gulaklerin sözüne
Osmanninin ipiynen inme sakin guyuya...
Bindik Bi Alamete Gedeyoz Giyamete (2x)
Hemide oynayiverekten
Bindik Bi Alamete Gedeyoz Giyamete...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder