22 Aralık 2012 Cumartesi

Hep Böyle Kal - Cemali


Solmus dünyaya kanmasin yüregin
Çaresizlige dalma sen bebegim
Sadeliklerle, sevgilerle dol
Safliginla sar beni kendi kendin ol
Sevdalar sarsin yorgun gönlünü
Türlü duygular, binbir dünyalar
Mutluluklarla, coskularla kal
Safliginla sar beni, rüyalara dal
Yalnizliklar kalmasin tutar olsun ellerin
Gönlüm aska doymasin susar olsun dillerin
Benim istedigim tek sey
Sen hep öyle kal

Solmus dünyaya kanmasin yüregin
Çaresizlige dalma sen bebegim
Sadeliklerle, sevgilerle dol
Safliginla sar beni kendi kendin ol
Sevdalar sarsin yorgun gönlünü
Türlü duygular, binbir dünyalar
Mutluluklarla, coskularla kal
Safliginla sar beni, rüyalara dal
Yalnizliklar kalmasin tutar olsun ellerin
Gönlüm aska doymasin susar olsun dillerin
Benim istedigim tek sey
Sen hep öyle kal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder