20 Aralık 2012 Perşembe

Kolay Mı - Cengiz İmren


Yeter artik dön ne olursun
Rezil ettin beni elaleme
Zaten durmadan seni soruyorlar
Bildik bilmedik konusuyorlar

Basimi dara sokacaklar sonunda
Sen varsin ya isin içinde
Beni en iyi sen tanirsin
Tek korkum seni kaybetmek olur ancak

Çok sevmistim aslinda degerimi bilmedin
Bir kerecik olsada gelip birsey demedin
Nasil gittin ey zalim geri dön
Bilsen nasil sevmistim oy

Nasilda güvenmistim oy
Insan gibi yüzüme gülmedin gülmedin
Senden sonra kimseyi oy sevmedim sevemedim oy
Çekip gitmek kolay mi kolay mi kolay mi ayrilmak

Sana kirgin degilim canim gücenmisim aslinda
Göge bakan basimi yere egdin sonunda
Nasil gittin ey zalim geri dön
Yarinlari düsleyip oy nasil mutlu olmustuk oy

Murad yüzü görmeden kahretti ayrilmak
Senden sonra kimseyi oy sevmedim sevemedim oy
Çekip gitmek kolay mi kolay mi kolay mi ayrilmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder