20 Aralık 2012 Perşembe

Taş Kalpli - Alihan


Sana olan askimi daglar taslar duydu, dize geldi
Sen duymadin tas kalpli
Gözlerim seni aradi ucsuz bucaksiz denizlerde
Gemiler geldi sen gelmedin tas kalpli
Ah be tas kalpli
Benim olsaydin dünyam olurdun
Seninle var olur seninle yok olurdum...

Özleye özleye geciyor yillar
Birde bana zulum ediyorsun yar
Benim senden baska söyle kimim var
Mahvettin beni tas kalpli
Mahvettin beni tas kalpli

Ellerin ellerimi ariyor mu
Gözlerin gözlerimi soruyor mu
Yüregin benim icin carpiyor mu
Mahvettin  beni tas kalpli
Kahrettin  beni tas kalpli

Bekleye bekleye bitiyor yillar
Benim senden baska söyle kimim var
Birde bana zulum ediyorsun yar
Mahvettin beni tas kalpli
Mahvettin beni tas kalpli

Ellerin ellerimi ariyor mu
Gözlerin gözlerimi soruyor mu
Yüregin benim icin carpiyor mu
Mahvettin  beni tas kalpli
Kahrettin  beni tas kalpli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder